hola

L'Ajuntament de Santa Perpètua celebra aquesta tarda l'acte central de la programació commemorativa del Dia internacional de l'Orgull. Durant l'activitat  que es farà al parc Central de 6 a 8 de la tarda es proposa a la ciutadania fer-se retrats "orgullosos". El fotògraf perpetuenc Nil Ventura serà l’encarregat de fer els retrats a les persones que s’acostin al parc. Per participar a la sessió fotogràfica no cal avisar prèviament i es pot assistir de manera individual o en grup (amb amics, parelles, etc). Totes les fotografies es faran servir a la campanya de visibilització i sensibilització LGTBI+ de l’Ajuntament que porta per lema SPMOrgullosa.

L’equip de Medi Obert ha preparat una gimcana per conèixer les realitats LGTBI+. Aquesta gimcana s'ha fet aquesta setmana a la plaça de la Vila i al parc dels Paisos catalans i avui tindrà lloc al parc Central. L’activitat planteja un circuit de jocs per quatre carpes amb els títols Obre els ulls, Construeix-te, Revisa’t i  Informa’t on la ciutadania podrà realitzar dinàmiques i petits jocs per conèixer les dificultats i opressions del col·lectiu o les diferències entre sexe i gènere. Les persones que superin els quatre jocs i comparteixin la fotografia entraran al sorteig d’un lot de productes d’SPM orgullosa. El resultat del sorteig es farà públic a les xarxes el 29 de juny.

La carpa realitzada aquest dilluns i dimarts ha tingut una bona acollida segons ha informat la Regidora d'Igualtat, Sandra  Gómez, qui també ha animat a participar de l'acte central d'aquesta tarda perquè "és un orgull la ciutadania que tenim", en referència a la participació tant a les carpes com a la seva divulgació de missatges a xarxes socials. "Volem que la ciutadania sigui la cara visible d'aquesta campanya en les properes edicions" ha detallat i per això anima a tothom a participar de la sessió de fotos d'aquesta tarda al parc Central. L'Ajuntament convida també a la ciutadania a fer-se una fotografia i penjar-la a les històries d’Instagram amb el hashtag #spmorgullosa etiquetant a @linformatiuspm i @puntjovespm per participar en un sorteig d'un lot de SPM Orgullosa

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Santa Perpètua commemora el Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional
01 Des 2023 09:22 - RedaccióSanta Perpètua commemora el Dia Internacional de les Persones amb Diversitat Funcional

L’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda en col·laboració amb l’Escola Municipal de les Arts [ ... ]

Unes quaranta parades ompliran aquest dissabte la Fira de Nadal
01 Des 2023 09:20 - RedaccióUnes quaranta parades ompliran aquest dissabte la Fira de Nadal

Gairebé una quarantena de paradetes participaran aquest dissabte 2 de desembre a la Fira de Nadal de [ ... ]

L’Assemblea Fènix debat aquest divendres quines de les onze propostes volen dur a terme
01 Des 2023 09:31 - RedaccióL’Assemblea Fènix debat aquest divendres quines de les onze propostes volen dur a terme

Ja ha arribat el dia de l’assemblea Fènix. Aquest divendres 1 de desembre a les 18 hores a La Promo [ ... ]