hola

La companyia d’aigües CASSA va oferir ahir dilluns 12 de juny una sessió informativa sobre el servei que ofereix a Santa Perpètua, va resoldre dubtes i va presentar l’enquesta de satisfacció realitzada al municipi a les persones assistents. Centre Vila Associació Veïnal ha impulsat aquesta trobada, la qual era oberta a totes les associacions veïnals, i a la ciutadania en general. La iniciativa va sorgir després de diverses reunions i amb l’objectiu que la companyia donés compte de la situació de l’aigua a Santa Perpètua. El portaveu de Centre Vila associació veïnal, Miquel Àngel Rodríguez, va manifestar la importància de reflexionar sobre l’ús de l’aigua i la seva gestió i va titllar de responsabilitat el fet que CASSA transmeti la ciutadania què fan i comparteixen el seu coneixement sobre la gestió d’aquest be.

Durant la sessió, que va tenir lloc a la seu de CASSA a Santa Perpètua, els assistents van poder preguntar sobre aspectes relacionats amb l’abastament d’aigua, les tarifes o la gestió d’avaries, entre d’altres. La companyia també va prendre nota a nivell particular d’alguns casos individualitzat per tal de donar resposta a les necessitats d’alguns dels clients.

CASSA va donar també a conèixer els resultats de l’enquesta de satisfacció realitzada a Santa Perpètua que valora el servei de la companyia amb un 7,6 sobre 10. Com a dada negativa, la companyia va explicar que el gust que té l’aigua és l’aspecte més criticat pels clients. Al 2022, CASSA va rebre 19 queixes de veïns i veïnes de Santa Perpètua: 14 van ser resoltes a favor de la companyia d'aigües; 2, a favor del client/a; i 3 estimades parcialment. L'any passat CASSA va atendre presencialment 1.164 clients de Santa Perpètua i es van realitzar 925 gestions online.

La trobada va comptar amb la presència del regidor de transició energètica i canvi climàtic, Sergi Hernández, del director general de CASSA Xavier Cabanillas, del director de clients i Participació d’Aigües Sabadell i CASSA, Josep Escartín i de membres de la junta de Centre Vila associació veïnal. Una quarantena de persones van assistir a la trobada.

Foto: sessió informativa a la seu de CASSA aquest dilluns 12 de juny / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El podcast SPM és Voluntariat compleix un any
05 Des 2023 13:53 - RedaccióEl podcast SPM és Voluntariat compleix un any

El Punt de Voluntariat i la Regidoria de Comunicació de l’Ajuntament de Santa Perpètua continuen [ ... ]

Taller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc
05 Des 2023 13:40 - RedaccióTaller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc

L’Aula del parc clou la temporada el diumenge 10 de desembre amb el taller familiar Embolcalla amb [ ... ]

Entra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida
04 Des 2023 12:36 - RedaccióEntra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida

Els treballs per posar en marxa el nou dipòsit d’aigües de la Florida han finalitzat i després [ ... ]