hola

La matinada del 13 de maig es va registrar un incendi a l'empresa ubicada a la nau del carrer de Can Vinyalets, 17 de Santa Perpètua de Mogoda que va quedar totalment destruida. Els Bombers de la Generalitat van rebre l'avís del foc a la 1.48 hores i es van desplaçar 21 dotacions que van aconseguir controlar les flames a les 5h evitant que l'incendi pogués afectar a altres naus. No hi ha persones ferides.

Aquesta és una nau aillada i l'empresa que s'ubicava estava dedicada a l'elaboració de bateries i estacions de recàrrega elèctrica, segons han informat Bombers. L'estructura va col·lapsar per les altes temperatures i el sostre va caure. La nau ha cremat gairebé sencera.

Per controlar els punts calents a l'interior es van anar tornant vehicles fins a les 21.12 h del dissabte. En total, en tot l'operatiu van participar 31 dotacions.


Foto: L'empresa va quedar totalment destruida / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El podcast SPM és Voluntariat compleix un any
05 Des 2023 13:53 - RedaccióEl podcast SPM és Voluntariat compleix un any

El Punt de Voluntariat i la Regidoria de Comunicació de l’Ajuntament de Santa Perpètua continuen [ ... ]

Taller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc
05 Des 2023 13:40 - RedaccióTaller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc

L’Aula del parc clou la temporada el diumenge 10 de desembre amb el taller familiar Embolcalla amb [ ... ]

Entra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida
04 Des 2023 12:36 - RedaccióEntra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida

Els treballs per posar en marxa el nou dipòsit d’aigües de la Florida han finalitzat i després [ ... ]