hola

La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Santa Perpètua ha creat una guia dels Mercats Setmanals dels dijous i dissabtes.

La guia està pensada com una eina viva on poder trobar la informació de contacte dels paradistes i els serveis que ofereixen cadascun d’ells. La Regidoria de Comerç ha volgut reforçar el Mercat de Marxants, que dona vida cada dijous i dissabte al matí al municipi des de fa 50 anys. El Mercat Setmanal compta a dia d’avui amb una seixantena de parades que disposen d’una àmplia oferta comercial; des de roba i accessoris a equipament per la llar i alimentació.

La guia del Mercat no Sedentari, que s’ha confeccionat amb el suport de la Diputació de Barcelona, es podrà trobar en format online a l’apartat d’Empresa i Comerç del web municipal. Aquest mateix mes de febrer, la Regidoria de Comerç publicarà també una guia digital amb tots els comerços i serveis del municipi, on cada comerç podrà personalitzar la informació del seu perfil. L’objectiu és fer accessible per a la ciutadania l’oferta comercial de la qual disposa el municipi.


Foto: Parada del mercat setmanal dels dijous / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El podcast SPM és Voluntariat compleix un any
05 Des 2023 13:53 - RedaccióEl podcast SPM és Voluntariat compleix un any

El Punt de Voluntariat i la Regidoria de Comunicació de l’Ajuntament de Santa Perpètua continuen [ ... ]

Taller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc
05 Des 2023 13:40 - RedaccióTaller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc

L’Aula del parc clou la temporada el diumenge 10 de desembre amb el taller familiar Embolcalla amb [ ... ]

Entra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida
04 Des 2023 12:36 - RedaccióEntra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida

Els treballs per posar en marxa el nou dipòsit d’aigües de la Florida han finalitzat i després [ ... ]