hola

 

L’Escola Bernat de Mogoda ha celebrat el Diaescolar de la no violència i la Pau amb un acte simbòlic amb l’alumnat i les famílies. Els infants van crear al pati de l’escola el símbol de la Pau i seguidament, representants de cada grup-classe, van llegir algunes frases i versos de poemes relacionats amb la pau. L’acte va finalitzar amb la reproducció de la cançó Give peace a chance, de John Lennon.

El director de l’Escola Bernat de Mogoda, Fran Moro, va explicar que és important celebrar aquesta jornada perquè "no es pot oblidar que hi ha infants i persones que es troben passant per dificultats arreu del món".

Durant l’acte, la direcció de l’Escola Bernat de Mogoda va destacar que "la comprensió dels processos socials i culturals, la construcció d’una cultura del respecte, la implicació social i la col·laboració són punts importants" dins del seu projecte.

El director, Fran Moro, va expressar que els temes de consciència global es troben al pla anual del centre i que a classe es treballa amb activitats prèvies la commemoració d’algunes jornades com el Dia Mundial de la Pau.Les famílies de l’alumnat han pogut compartir aquesta jornada amb els infants i el professorat. Fran Moro va explicar que la nova direcció contempla que pares i mares "han de compartir moments amb els seus fills i filles" i obren les seves portes perquè vegin el treball del centre i els infants.


Foto: Alumnat i professorat al pati del centre / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El podcast SPM és Voluntariat compleix un any
05 Des 2023 13:53 - RedaccióEl podcast SPM és Voluntariat compleix un any

El Punt de Voluntariat i la Regidoria de Comunicació de l’Ajuntament de Santa Perpètua continuen [ ... ]

Taller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc
05 Des 2023 13:40 - RedaccióTaller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc

L’Aula del parc clou la temporada el diumenge 10 de desembre amb el taller familiar Embolcalla amb [ ... ]

Entra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida
04 Des 2023 12:36 - RedaccióEntra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida

Els treballs per posar en marxa el nou dipòsit d’aigües de la Florida han finalitzat i després [ ... ]