hola

El Projecte Educatiu de Ciutat (PEC) de Santa Perpètua commemora un any més el Dia Internacional de la Ciutat Educadora, que se celebra el dia 30 de novembre, i que en aquesta edició porta per lema La Ciutat Educadora, ciutat de pau i oportunitats.

L’alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, i el regidor d'Educació, Pere Garcia, donaran lectura al manifest avui dimecres 30 de novembre a partir de les 18 hores al Centre Cívic La Rambla. Abans d’aquest acte, se celebrarà un taller d’origami que es farà conjuntament entre les persones grans que participen a l’activitat Activa la teva ment i els adolescents de 1r d’ESO de l’Institut Rovira-Forns del grup del PAE. L’acció facilita un debat entre adolescents i persones grans sobre el tema de la bona convivència i la cura de les nostres ciutats, segons ha explicat el PEC.

La celebració del Dia Internacional de la Ciutat Educadora s’ha centrat en altres dues activitats. Fins ahir esva realitzar el taller d’origami Jo em comprometo en el que va participar el grup de Primària del PAE-Educació de les escoles Bernat de Mogoda, Santa Perpètua i IE Santiga i el Grup d’infants (Can Folguera i La Creueta) del Programa Socioeducatiu de Serveis Socials. Aquest taller recull vuit accions per treballar la bona convivència i la cura de les nostres ciutats. De forma lúdica, es reflexiona del compromís ciutadà dels nens i nenes per contribuir a generar Ciutats Educadores.

D’altra banda al Centre Cívic Can Folguera i Can Taió han celebrat un taller i joc de memory on es reflexionarà sobre quines mesures i actuacions podríem emprendre individualment i col·lectivament per millorar la qualitat de vida i fomentar una bona convivència al municipi.


Foto: Senyals amb indicadors de valors com la igualtat i l'educació / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El podcast SPM és Voluntariat compleix un any
05 Des 2023 13:53 - RedaccióEl podcast SPM és Voluntariat compleix un any

El Punt de Voluntariat i la Regidoria de Comunicació de l’Ajuntament de Santa Perpètua continuen [ ... ]

Taller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc
05 Des 2023 13:40 - RedaccióTaller d’embolcall amb teles per tancar la temporada del’Aula del Parc

L’Aula del parc clou la temporada el diumenge 10 de desembre amb el taller familiar Embolcalla amb [ ... ]

Entra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida
04 Des 2023 12:36 - RedaccióEntra en funcionament el nou dipòsit d'aigües de La Florida

Els treballs per posar en marxa el nou dipòsit d’aigües de la Florida han finalitzat i després [ ... ]