L'any 2022 als centres educatius de Santa Perpètua ha començat amb 55 membres del professorat de baixa i 21 alumnes confinats per Covid-19. Els contagis s'han produït en època de vacances i això implica que no hi ha cap grup classe confinat.
La represa de les classes també ha portat novetats pel que fa a protocols en cas de contagis. A partir d'ara seran necessaris cinc o més positius en el mateix grup per tal que tota la classe s'hagi de confinar a Infantil i Primària i s'actuarà de la mateixa manera a les escoles bressol.
La Generalitat ha afirmat en l'últim canvi de protocol que es farien proves a tot el grup en cas d'un positiu el mateix dia o l'endemà i en el cas de mestres i professorat es compromet a la seva substitució des de l'endemà de la baixa.
El regidor d'Educació, Pere García, ha informat que el curs ha començat amb 21 alumnes confinats i 55 membres del professorat de baixa. García ha explicat que les baixes entre el professorat són elevades perquè la mitjana seria de set o vuit per centre, però ha matisat que hi ha centres sense cap baixa i altres amb més.
Foto: Una alumna observa el seu horari escolar / Josep Cano