La Regidoria de Desenvolupament Local posa en marxa aquest mes d'octubre noves càpsules formatives en el marc del Dispositiu d'Orientació i TIC: DOT 2021. Una d'elles serà d'ofimàtica a nivell mitjà, que s'impartirà en format presencial i tindrà una durada de 40 hores. L'altra càpsula seran dues formacions sota els títols Identitat digital, protecció de dades i seguretat i Xarxes socials i professionals. La primera és de 6 hores i la segona de 9 i seran en format online. Sobre aquestes sessions, Desenvolupament Local explica que l'horari és flexible i que les persones apuntades es podran anar connectant en els moments del dia que tinguin disponibles a la plataforma spmaulavirtual.cat.
D'altra banda, en el marc del DOT 2021, en el mes de novembre Desenvolupament Local inicia el curs Comunicació i Màrqueting Digital, que tindrà una durada de 80 hores. Aquesta és una formació adreçada a persones amb experiència professional d'administració i/o comerç que volen adquirir coneixements sobre màrqueting digital.
La Regidoria detalla que aquestes càpsules es realitzaran en horari de matí i "estan enfocades a què les persones puguin treballar la millora de les competències informàtiques i de noves tecnologies per adequar-les a les demandes emergents del mercat de treball".
El dispositiu DOT és un programa d'orientació i acompanyament a la recerca de feina, adreçat a persones residents del municipi en situació de desocupació i treballadores en cerca d'una millora de feina. És un projecte que està cofinançat per la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda i que s'emmarca en el Catàleg de Serveis 2021 de la Xarxa de Governs Locals.
Les persones interessades en les formacions de l'octubre poden rebre més informació a la recepció de Desenvolupament Local o trucant al 93 544 61 63.
Foto: Una de les càpsules tractarà el tema de les xarxes socials / Adobe Stock