
El PSC de Santa Perpètua, amb la col·laboració d’Homes Igualitaris Socialistes, organitza aquest dijous 17 de setembre una activitat oberta a tota la ciutadania per reflexionar sobre la paternitat, la corresponsabilitat i el paper dels homes en les cures.
La proposta, titulada Estan els pares preparats per cuidar?, se celebrarà a les 18.30 hores a la Sala Filadora d’El Vapor.
L’acte començarà amb la projecció de Paternitat, una metamorfosi descifrada, una producció que aborda els canvis personals i socials que comporta l’arribada de la paternitat i reflexiona sobre la implicació dels homes en la criança i la cura dels fills i filles.
Un cop finalitzada la projecció, s’obrirà un espai de debat i col·loqui amb Oriol Ginés, psicòleg i membre de l’entitat Conexus, especialitzada en l’acompanyament i la promoció de relacions saludables i igualitàries.
Foto: Imatge d'arxiu d'un acte del PSC celebrat a la sala Filadora / L'Informatiu