El portaveu de Vox denuncia una campanya de difamació i anuncia que defensarà el seu honor

Santiagdo Delgado, portaveu de Vox

El portaveu de Vox, Santiago Delgado, ha denunciat una campanya de difamació contra la seva persona i ha anunciat que inicia accions legals contra aquelles persones que han participat en la difusió de la difamació i les amenaces.

L'edil, en un comunicat, ha afirmat que "en els darrers dies he estat objecte d'una campanya absolutament intolerable de difamació, en què se m'ha acusat falsament de fets gravíssims, fins i tot arribant a anomenar-me pederasta i a difondre missatges d'odi, amenaces i insults cap a la meva persona". Delgado assenyala amb rotunditat que aquestes acusacions són "rotundament falses" i afegeix que "no només atempten contra el meu honor, sinó que suposen un atac directe a la meva dignitat personal, la meva família i la meva trajectòria pública". El portaveu de Vox considera que el que està passant "no és política, no és crítica legítima: és una persecució basada en la mentida i la covardia de l'anonimat i la manipulació"

Santiago Delgado informa que a aquesta  situació se suma, "amb tristesa enorme, la decisió del meu propi partit d'iniciar un procés d'expulsió, en lloc de defensar la presumpció d'innocència i un dels seus representants". "Lluny de recolzar-me davant d'una agressió evident, han optat per apartar-me en silenci, contribuint així a reforçar un relat fals". Vull que quedi clar: Segueixo sent regidor i portaveu del grup municipal, no em quedaré callat", afegeix.

Per últim, afirma que "defensaré el meu nom, el meu honor i la meva veritat fins a les darreres conseqüències. A tots els que em coneixeu, sabeu qui sóc i com he actuat sempre. A vosaltres us demano que no us deixeu arrossegar pel soroll ni per la mentida. La veritat s'acabarà imposant"

Foto: Santiago Delgado, durant una sessió plenària / L'Informatiu