hola

La secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Santa Perpètua de Mogoda ha fet una aportació econòmica a la caixa de solidaritat que es va crear "amb l’objectiu de poder assumir les despeses de les multes i fiances que la justícia espanyola està aplicant contra els presos polítics", segons explica la formació en un comunicat.


El president de la secció local, Jordi Vinyals, ha destacat que “davant l’ofensiva judicial de la injustícia espanyola la secció local d’ERC ha volgut aportar la seva solidaritat. Ara mateix tenim ciutadans i consellers empresonats per les seves idees i farem tot el possible perquè aquesta situació es reverteixi el més aviat possible”. Vinyals afegeix “no hem tingut cap dubte en destinar íntegrament els diners aconseguits de la venda de samarretes a la caixa de solidaritat. Segurament ens haurem quedat curts per tanta injustícia”

ERC recorda que Jordi Cuixart i Jordi Sànchez, president d’Òmnium Cultural i Assemblea Nacional Catalana, respectivament, són a la presó des de fa un mes. De la mateixa manera el vicepresident del govern de la Generalitat de Catalunya i 7 consellers més han estat empresonats fa 14 dies. "La privació de la seva llibertat per defensar i aplicar els seus ideals són exemple de les formes de l’estat espanyol que davant d’un conflicte polític prefereix utilitzar la violència i la repressió enlloc del diàleg".

ERC afirma que seguirà "treballant per la llibertat dels presos polítics des de les institucions i des del carrer de totes les possibles formes que pugui". En aquest sentit anima a participar de la marxa convocada avui al parc dels Països Catalans pel CDR Santa Perpètua de Mogoda , just el dia que fa un mes que els Jordis són privats de la seva llibertat. El comunicat conclou que "Us volem a casa!


Foto: Grup d'ERC en el darrer ple d'octubre / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El PSC presenta el seu Pla de Treball 2025-2028
11 Mar 2025 14:13 - RedaccióEl PSC presenta el seu Pla de Treball 2025-2028

El PSC de Santa Perpètua ha presentat el seu Pla de Treball 2025-2028, un document estratègic que [ ... ]

Política
L'Ajuntament prorroga el pressupost municipal de 2024 per a 2025
31 Gen 2025 12:44 - Marta HiraldoL'Ajuntament prorroga el pressupost municipal de 2024 per a 2025

L'Equip de Govern va donar compte del decret d'alcaldia que prorroga el pressupost municipal de 2024 [ ... ]

Política
Cs s'oposa a la implantació de la Zona de Baixes Emissions a Santa Perpètua
03 Abr 2025 13:53 - RedaccióCs s'oposa a la implantació de la Zona de Baixes Emissions a Santa Perpètua

El portaveu del grup municipal de Cs, Kevin Romero, ha manifestat la seva oposició a la implantació [ ... ]

Política