hola

Josep Rull amb militants de CDC

El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, Josep Rull, va ser ahir a Santa Perpètua fent un acte de campanya i demanant el vot per a CDC durant una passejada per carrers de la ciutat. Rull va admetre que entre les demandes del Vallès Occidental al Govern central no hi figura l'estació de la R8 a Santa Perpètua "perquè es dóna per assumit".

El conseller va fer la visita acompanyat de la presidenta de CDC Santa Perpètua, Dolors Martínez, i altres membres de l'agrupació.

Josep Rull demana el vot per CDC per tenir més poder polític i un model de societat basat en la igualtat d'oportunitat, el progrès i la cultura de l'esforç.

Preguntat sobre el fet que l'estació de la R8 a la Granja Soldevila, Josep Rull, va dir que es dóna per assumit i que, des de la Generalitat, el que es demana "és poder prendre les decisions" i que "es transfereixi totes les línies interiors per poder fer les inversions i posar-les al dia".


Foto: Rull acompanyat per la presidenta de CDC Santa Perpètua, Dolors Martínez, i altres membres de l'agrupació / L'Informatiu 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Joan Martínez, nou portaveu del grup municipal del PSC
31 Mar 2025 12:50 - RedaccióJoan Martínez, nou portaveu del grup municipal del PSC

El grup municipal del PSC a Santa Perpètua ha designat Joan Martínez com a nou portaveu, que pren [ ... ]

Política
CS denuncia 'greus errors lingüístics' en una carta de l’Ajuntament sobre la recollida de residus
11 febrer 2025 11:08 - RedaccióCS denuncia 'greus errors lingüístics' en una carta de l’Ajuntament sobre la recollida de residus

El grup municipal de Ciutadans (Cs) ha denunciat "greus errors lingüístics" en una carta que ha distribuït [ ... ]

Política
L'Ajuntament de Santa Perpètua recorda les víctimes del nazisme
05 Maig 2025 14:01 - RedaccióL'Ajuntament de Santa Perpètua recorda les víctimes del nazisme

Avui és 5 de maig, el Dia d’Homenatge als espanyols i les espanyoles deportats i morts a Mauthausen [ ... ]

Política