hola

La proposta de l'Equip de Govern de Pressupost Municipal per a 2016, que es sotmetrà a aprovació del Ple avui dilluns, ascendeix a més de 31 milions d'euros. Aquest és el punt de l'ordre del dia més destacat de la sessió plenària ordinària del mes de desembre que s'ha avançat a aquest dilluns amb motiu de les festes de Nadal. La proposta de pressupostos inclou també el pressupost de Mogoda Serveis que serà de 3,3 milions d'euros i del Consorci Urbanístic de Can Filuà que presentarà un pressupost de 487.000 euros.


Dotze punts i quatre proposicions municipals configuren l'ordre del dia. El Ple també aprovarà el Pla Estratègic de subvencions, una modificació del conveni col·lectiu de la Policia Local, l'abonament parcial de la paga extraordinària que els treballadors municipals no va cobrar el Nadal de 2012 o el calendari laboral de 2016. La corporació també te previst aprovar la plantilla orgànica del proper any i la relació de llocs de treball. La Comissió de Territori presenta al Ple la creació de l'òrgan Tècnic Ambiental.

El Ple Municipal també té previst declarar la Festa dels Tres Tombs, festa d'interès cultural local amb motiu del centenari de la societat de carreters sant Antoni Abat, que es commemora el proper any. L'Ajuntament en la proposta felicita a l’entitat , a tots els seus socis, que "han tirat del carro des de l’any 1916 gràcies al seu compromís i dedicació aconseguint una festa arrelada al nostre poble".

Per últim, el Ple debatrà quatre proposicions. La primera de suport a la manifestació “Mai Més” i de rebuig al terrorisme, la guerra, el feixisme, i a la retallada de llibertats.  La segona, a petició de la Plataforma d'Afectats per la hipoteca per exigir una nova llei reguladora del dret a l’habitatge que cobreixi les mesures de mínims per fer front a l’emergència habitacional. La tercera proposició de condemna del Franquisme i de suport a les causes contra els crims comesos.
I la quarta i última, de suport a la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per una llei del sistema educatiu de Catalunya.


Foto: La proposta del pressupost Municipal de 2016 de l'Ajuntament de Santa Perpètua ascendeix a més de 31 milions d'euros / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Ciutadans denuncia l’estat econòmic de l’Ajuntament
07 Gen 2025 14:49 - RedaccióCiutadans denuncia l’estat econòmic de l’Ajuntament

El grup municipal de Ciutadans a l'Ajuntament de Santa Perpètua ha expressat la seva preocupació per [ ... ]

Política
El Partit Popular demana diverses millores al correcan municipal
08 Gen 2025 13:49 - RedaccióEl Partit Popular demana diverses millores al correcan municipal

El PP ha demanat diverses millores en el correcan com nou enllumenat, la creació de zones d'ombra i [ ... ]

Política
Esquerra denuncia la violència masclista i exigeix una resposta efectiva contra aquesta xacra
10 Gen 2025 09:39 - RedaccióEsquerra denuncia la violència masclista i exigeix una resposta efectiva contra aquesta xacra

Esquerra de Santa Perpètua ha creat un mural que recorda a totes les dones i infants assassinats durant [ ... ]

Política