hola

PleActualitat - Política

Maria Dolores López va jurar el càrrec aquest dijous durant la sessió plenària com a nova regidora de l'Ajuntament de Santa Perpètua al grup municipal del partit popular. López, que a més és la primera dona regidora d'aquest partit al municipi, substitueix Mariano Muñoz, que va presentar la seva renúncia al mes de desembre. La nova regidora del Partit Popular, que no va intervenir durant el ple, va fer declaracions a Ràdio Santa Perpètua en acabar la sessió, i es va mostrar il·lusionada i amb ganes de treballar pel municipi.

L'alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, va dedicar unes paraules de benvinguda a la nova regidora i li va desitjar "sort i encert en la seva tasca en representació de la ciutadania".

Foto: la nova regidora al grup municipal del Partit Popular subsitueix Mariano Muñoz / L'informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Ciutadans denuncia l'hissat de la bandera palestina i portarà el cas als tribunals
02 Des 2024 13:14 - RedaccióCiutadans denuncia l'hissat de la bandera palestina i portarà el cas als tribunals

Kevin Romero, portaveu del grup municipal de Ciutadans, ha condemnat l'hissat de la bandera palestina [ ... ]

Política
El PP torna a reclamar una marquesina al CAP la Florida
23 Gen 2025 11:45 - RedaccióEl PP torna a reclamar una marquesina al CAP la Florida

El PP ha tornat a insistir en la necessitat que el CAP La Florida disposi d'una marquesina per mitigar [ ... ]

Política
Santa Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  
20 Des 2024 14:50 - RedaccióSanta Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  

  El Ple va aprovar també l'Avanç de Modificació Puntual del Pla General Municipal d'Ordenació [ ... ]

Política