hola

El portaveu de Ciutadans a l'Ajuntament de Santa Perpètua, Kevin Romero, ha sortit al pas de les acusacions del govern municipal, que ha qualificat la denúncia presentada per Cs com una falta d’humanitat. Romero ha manifestat en un comunicat que “aquest govern utilitza un acte il·legal com a cortina de fum per tapar la seva mala gestió i la crisi interna que arrossega, agreujada pel cessament del regidor Adelino Macías”.

Per a Ciutadans aquest gest "instrumentalitza una causa internacional per amagar els greus problemes de gestió econòmica i transparència del govern local". Romero assenyala que "un govern que ha d’acudir a discursos populistes per justificar una il·legalitat és un govern que ha perdut el rumb”

El portaveu ha criticat també que, "lluny d’assumir responsabilitats per l’incompliment de la normativa i per la situació del regidor cessat, l’alcaldessa Isabel Garcia ha optat per crear divisió entre els veïns i alimentar rumors". Romero ha manifestat que "el nostre municipi no necessita més polèmiques innecessàries; necessita solucions i transparència" i reafirma que "portarem aquest cas als tribunals per garantir que es respectin les lleis i la neutralitat institucional perquè el compliment de la legalitat no és negociable”.


Foto: Kevin Romero, durant un Ple municipal / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Santa Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  
20 Des 2024 14:50 - RedaccióSanta Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  

  El Ple va aprovar també l'Avanç de Modificació Puntual del Pla General Municipal d'Ordenació [ ... ]

Política
Ciutadans denuncia l’estat econòmic de l’Ajuntament
07 Gen 2025 14:49 - RedaccióCiutadans denuncia l’estat econòmic de l’Ajuntament

El grup municipal de Ciutadans a l'Ajuntament de Santa Perpètua ha expressat la seva preocupació per [ ... ]

Política
El PSC valora la visita del ministre de Transports i del president de la Generalitat a Alstom
17 Gen 2025 12:13 - RedaccióEl PSC valora la visita del ministre de Transports i del president de la Generalitat a Alstom

El PSC afirma que la inversió de l'Estat amb la compra dels nous trens de rodalies que fabrica Alstom [ ... ]

Política