hola

El regidor de Cultura de l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda, Marçal Solà, ha sortit al pas a les declaracions d'ERC en que criticava la manca de programació cultural de l’Ajuntament a través d'un comunicat de premsa. El regidor ha afirmat que “sí que hi ha programació cultural i s'ha seguit programant igual que abans de la Covid-19". Coincidint amb el primer any des de la declaració de l’Estat d’Alarma, el Servei de Cultura ha fet balanç de les activitats realitzades en l’àmbit cultural, tant les programades per l’Ajuntament, com les programades per les entitats culturals. "Hem estat afectats per la pandèmia, però només s'han hagut d'ajornar i adaptar algunes de les activitats, però l'agenda cultural ha seguit en la mateixa línia que els darrers anys”, ha puntualitzat l'edil.

El regidor de Cultura considera que “afirmar, com fa la portaveu d’ERC, que l’activitat cultural organitzada per l’Ajuntament 'fa anys que brilla per la seva absència', és del tot falsa i demostra el desconeixement de la portaveu republicana sobre el que passa a la seva ciutat”.

Marçal Solà ha destacat que “nosaltres estem molt orgullosos de l’alt nivell de participació i col·laboració de les entitats en la programació cultural de Santa Perpètua. Aquest és el nostre model i el continuarem mantenint”. També ha recordat que “les restriccions al món de la cultura causades per la Covid-19 a Catalunya han estat encapçalades per una consellera d’ERC, Alba Vergés" i ha afegit que, en tot cas, "el que ha fet l’Ajuntament de Santa Perpètua és respectar i aplicar les normes de seguretat”.


Foto: Una de les activitats programades durant la passada Festa Major d'estiu / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Esquerra denuncia la violència masclista i exigeix una resposta efectiva contra aquesta xacra
10 Gen 2025 09:39 - RedaccióEsquerra denuncia la violència masclista i exigeix una resposta efectiva contra aquesta xacra

Esquerra de Santa Perpètua ha creat un mural que recorda a totes les dones i infants assassinats durant [ ... ]

Política
Santa Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  
20 Des 2024 14:50 - RedaccióSanta Perpètua aprova un apartador ferroviari per disminuir el trànsit rodat de mercaderies al Vallès  

  El Ple va aprovar també l'Avanç de Modificació Puntual del Pla General Municipal d'Ordenació [ ... ]

Política
Ciutadans denuncia l’estat econòmic de l’Ajuntament
07 Gen 2025 14:49 - RedaccióCiutadans denuncia l’estat econòmic de l’Ajuntament

El grup municipal de Ciutadans a l'Ajuntament de Santa Perpètua ha expressat la seva preocupació per [ ... ]

Política