hola

Santa Perpètua en Comú (SPEC) ha convidat a la ciutadania perpetuenca a participar en les mobilitzacions convocades a nivell mundial per la “Vaga pel Clima”, especialment a la manifestació de Barcelona aquest divendres 27 de setembre, a les 18h, als Jardinets de Gràcia.

Isabel Garcia, coordinadora de SPEC i alcaldessa de Santa Perpètua considera que “proposem sumar les nostres energies als milions de joves que s’estan mobilitzant arreu del món en defensa del seu futur i per exigir als governs que liderin propostes valentes i efectives per aturar el canvi climàtic”.

L’Ajuntament de Santa Perpètua ja s’ha sumat a la Vaga pel Clima i el Ple del d'avui aprovarà una proposició en aquesta línia de suport. Per la seva part, Sergi Hernández, responsable d’Organització de SPEC i regidor de Transició Energètica i Canvi Climàtic, ha declarat que “és molt important que participi tothom a la Vaga pel Clima, però encara ho és més que desprès continuem mobilitzats i treballant per aconseguir que els governs reaccionin urgentment. La lluita és llarga però no tenim massa temps”. Per aquesta raó, Sergi Hernández ha explicat que l’Equip de Govern de l’Ajuntament està treballant en una proposta de declaració d’Emergència Climàtica a Santa Perpètua que es treballarà properament en el Consell Municipal de Medi Ambient i ha assenyalat que “la declaració ha de ser participada, consensuada i plena de contingut, per a que Santa Perpètua avanci en el model de desenvolupament sostenible”.


Foto: Un cartell a la plaça de la Vila sobre la vaga del clima / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

CS afirma que 'el desastre' en el repartiment de targetes és una falta de respecte al veïnatge
26 febrer 2025 11:05 - RedaccióCS afirma que 'el desastre' en el repartiment de targetes és una falta de respecte al veïnatge

El grup municipal de Ciutadans (Cs) ha denunciat el que considera "mala gestió de l'Ajuntament de Santa [ ... ]

Política
Declaració institucional del 8 de març
28 febrer 2025 13:39 - RedaccióDeclaració institucional del 8 de març

La Declaració institucional del 8 de març , Dia Internacional de les Dones, proposa intensificar els [ ... ]

Política
L'Ajuntament prorroga el pressupost municipal de 2024 per a 2025
31 Gen 2025 12:44 - Marta HiraldoL'Ajuntament prorroga el pressupost municipal de 2024 per a 2025

L'Equip de Govern va donar compte del decret d'alcaldia que prorroga el pressupost municipal de 2024 [ ... ]

Política