hola

Welcome, Guest
Benvingut!

TOPIC: Per salut democràtica

Per salut democràtica 9 years 9 months ago #1

Arran de la notícia que un nombre determinat d'alcaldes han cobrat dietes de forma no justificada a través de la Federació de Municipis de Catalunya, personalment ho tinc molt clar. Si són dietes, que presentin els justificants corresponents (quilometratge, tiquets restaurants, factures hotels, peatges, etc...). En cas que siguin unes dietes cobrades sense justificants, doncs, per salut democràtica, i per moralitat, que pleguin. Ja n'hi ha prou de polítics d'aquesta mena (ho hauria d'escriure en majúscules perquè m'indigna). Ja n'hi ha prou de collar als ciutadans i després tenir ingressos atípics. Ja n'hi ha prou de les dietes sense justificar i al mateix temps fotre als funcionaris. Ho sento pels de la llista, però, si són imputats pel jutjat que porta la investigació, han de deixar el càrrec públic que tenen.
M'és igual que sigui per un cèntim o per mil euros, la quantitat no és el més important, sinó el fet. I no em val el tornar els diners, que això és tractar la ciutadania d'idiota. I si l'alcaldessa de Santa Perpètua està en la llista, ja sap que li toca si la jutgessa la imputa. Que n'aprengui de l'eurodiputat Willy Meyer, que ha plegat per molt menys.

Joan Ramon Mercè (Centre Vila) 14 de juliol de 2014
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.093 seconds