L'Sport Sala guanya a la pista del Parets (2-5)

Un jugador de l'Sport Sala iniciant jugada

El sènior A de l’Sport Sala va guanyar diumenge a Parets per 2 a 5.

Gerard Alonso va inaugurar el marcador al minut 3, però, poc després, els locals van empatar. Al minut 5, va arribar el 2 a 1. Gerard Naranjo va fer el 2 a 2 al minut 8 i, amb aquest resultat, es va arribar al descans.

Medrano va anotar el 2 a 3 al minut 23. La sentència la va posar amb dos gols Edgar Galiano, que ha estat fitxat recentment pel conjunt perpetuenc.

L’Sport Sala, amb un partit pendent, és quart amb 19 punts. Dissabte, jugarà a la pista del Montornès, que és segon amb 24 punts.
   
D'altra banda, el sènior B de l'Sport Sala, que va descansar el cap de setmana passat, jugarà diumenge a la pista de la Cúpula Bar de Sant Fost. L’Sport Sala B, amb un partit pendent, és segon amb 22 punts, mentre que el seu proper rival és quart amb 19 punts.

Foto. Imatge d'arxiu / L'Informatiu