Laura Vicente guanya una nova Champions League amb el Generali Palau


Laura Vicente va guanyar ahir amb el seu equip, el Generali Palau, la Champions League Femenina d’hoquei patins en imposar-se a la final al Telecable Gijón per 0 a 1. És la tercera Copa d’Europa per al Palau i per a l’esportista perpetuenca.


La Final Four es va disputar el cap de setmana a Palau-solità i Plegamans. Dissabte, en semifinals, les amfitriones van guanyar el Benfica per 5 a 2, mentre que el Telecable Gijón va derrotar per 5 a 4 l’Esneca Fraga, que defensava el títol.


La final, disputada al Pavelló Maria Víctor ple de gom a gom, es va decidir amb un solitari gol de Laura Puigdueta al minut i mig de joc. El Generali Palau va dominar el partit i va tenir més ocasions per ampliar el marcador, però no les va aprofitar, sobretot per l’encert de la portera del conjunt asturià, que buscava el seu setè títol continental.


A la segona part, es va mantenir la superioritat del conjunt local, però sense cap gol més. El Telecable Gijón va arribar viu als darrers minuts i va tenir les seves oportunitats de forçar la pròrroga, però Laura Vicente, molt bé sota pals, ho va evitar.



Foto: Laura Vicente amb la copa de campiones / HC Palau