La UCF Santa Perpètua perd contra el líder en un partit on va ser molt superior

Partit contra el Canovelles

Derrota injusta del primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua. Els perpetuencs van perdre dissabte contra el líder, el Canovelles, per 0 a 2 en un partit en el qual van tenir moltes ocasions, però van ser incapaços de batre el porter menys golejat del grup i que va ser el millor jugador dels visitants.

Després d'aquesta derrota, la segona de la temporada,  el Santa Perpètua és segon amb 39 punts, a quatre del Canovelles, que, a més, té el goal-average particular guanyat.

El Santa Perpètua, que és el màxim golejador del grup, va ser superior al Canovelles, sobretot a la segona part, però no va estar encertat en els darrers metres.

El Canovelles es va apropar poc a la porteria defensada per Víctor Rodríguez. Al minut 10, va avisar amb un xut des de fora de l'àrea que va sortir per sobre del travesser. Un minut després, els perpetuencs no van aprofitar una errada defensiva greu del Canovelles.

Mata i Nil van disposar d'oportunitats abans que al minut 29 els visitants fessin el primer gol amb una gran definició. Mata va estar a punt d'empatar, però un defensa va treure la pilota amb el porter batut. Al minut 38, Marc Martínez no va rematar bé davant del porter i, tot just abans del descans, Víctor va evitar el 0 a 2.

La segona part va ser de domini total del Santa Perpètua davant d'un líder que es va dedicar a defensar-se i buscar la sentència en una contra. Rubio, Víctor i Marcos van estar a prop de marcar durant els primers minuts de la segona part.

El Canovelles va estar a punt de fer el 0 a 2 al minut 15, però Eric ho va evitar en una gran acció defensiva.

Al minut 19, Rolo va tenir una ocasió molt clara, però el seu xut va sortir per sobre del travesser. Nil, Lagi i Mata es van trobar amb les bones intervencions del porter visitant.

Al minut 42, Marc Martínez va empatar, però l'àrbitre va anul·lar el gol per fora de joc en una decisió molt polèmica i molt protestada per la banqueta local. Abans del final, va ser expulsat per doble groga l'entrenador del Santa Perpètua, Checo.

Ja en temps de descompte, Marcos ho va provar de cap, però el porter estava ben col·locat. En la darrera acció del partit, en una jugada molt afortunada, el Canovelles va marcar el 0 a 2.

El proper partit dels de la nostra localitat  serà a la Llagosta contra el sisè classificat. 


Foto: El conjunt local va desaprofitar moltes ocasions / L'Informatiu