
El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua jugarà demà dissabte el primer partit de l'any 2026 contra el Bellavista Milán.
Els perpetuencs són segons al grup 5 de la Tercera Catalana amb 27 punts, a un del líder, el Canovelles, mentre que el Bellavista Milán és quart amb 22 punts.
A la Quarta Catalana, el Santa Perpètua B rebrà la visita del Figaró, que és el cuer. Els de la nostra localitat estan situats a la zona mitjana de la classificació.
I en futbol femení, el Santa Perpètua es desplaçarà al camp del Cerdanyola del Vallès.
En hoquei patins, el primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua, que és vuitè amb 17 punts, jugarà a la pista de l'Arenys de Munt, que és penúltim amb 7 punts.
A la Tercera Catalana, el Santa Perpètua B, líder amb 31 punts, rebrà la visita del GEIEG. I el primer equip femení descansarà.
En bàsquet, el Vuitantas-Club Bàsquet Santa Perpètua jugarà amb l'Arenys Bàsquet, que és el segon classificat.
I l'One Bar Group-CB Santa Perpètua jugarà contra el Sant Ignasi B, que és tercer.
Foto: El conjunt local vol sumar una nova victòria contra el quart classificat / L'Informatiu