La UCF Santa Perpètua guanya el Bellavista Milán i es manté segon

Partit de la UCF contra el Bellavista

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua va guanyar dissabte el Bellavista Milán per 3 a 1. 

Els perpetuencs van jugar bastant bé a la primera part amb molta efectivitat de cara a gol, però, a la segona, van estar força malament, tot i que van treure endavant el partit.

Els visitants van tenir una ocasió molt clara al minut 3. Un davanter del Bellavista es va quedar sol davant de Víctor, però el porter va evitar el gol amb una gran acció.

Al minut 12, Pau Mateos va inaugurar el marcador. Cinc minuts després, Izan va aprofitar una gran assistència de Nil per batre el porter visitant. Al minut 25, entre Víctor i David van treure una pilota que va estar a punt de suposar el 2 a 1.

A la mitja hora de joc, va arribar el 3 a 0 amb un xut de Mata. Tot just abans del descans, Marc va poder anotar el 4 a 0, però el seu xut va sortir creuat.

A la segona part, els locals es van relaxar massa i el Bellavista va crear molt de perill. Al minut 5, Lagi es va fer un gol en pròpia porta. Els visitants van tenir més ocasions, però no van estar encertats, mentre que el Santa Perpètua no va disposar de cap oportunitat. Al minut 36, va ser expulsat per doble groga un jugador del Bellavista. 

El Santa Perpètua és segon amb 30 punts, a un del líder, el Canovelles.

L'entrenador perpetuenc, Checo, no estava gaire satisfet amb el partit que havien fet els seus jugadors.

Els perpetuencs jugaran dos partits aquesta setmana. Dimarts, rebran la visita del Sant Feliu de Codines i, dissabte, es desplaçaran al camp del Llerona. 


Foto: L'equip local va poder superar el Bellavista / L'Informatiu