L'Sport Sala salva un punt contra el Racing de Pineda en els instants finals

El sènior A de l’Sport Sala va empatar dissabte a cinc gols a casa contra el Racing de Pineda, un equip que està lluitant per pujar de categoria. Els perpetuencs van salvar un punt amb un gol en els darrers instants d’Iván.

Els visitants van inaugurar el marcador al minut 3 i, sis minuts després, van fer el 0 a 2. L’Sport Sala va empatar ràpidament amb dos gols seguits de Medrano i de Marc Alegría. Al començament de la segona part, els de Pineda es van tornar a avançar i, al minut 32, van marcar el 2 a 4. Aleix va reduir les diferències, però, de seguida, va arribar el 3 a 5. En el tram final del partit Aleix va fer el 4 a 5 i Iván va establir el definitiu empat a cinc.

A falta de tres jornades per a la finalització de la lliga, l’Sport Sala es manté en onzena posició, en zona de descens, amb 27 punts, a dos del Pineda de Mar i del Grups Arrahona, que marquen el límit amb la permanència. El proper cap de setmana, els perpetuencs jugaran a la pista del Vacarisses, un equip que ja ha perdut la categoria.


Foto: Imatge d'un partit d'aquesta temporada / L'Informatiu