El CH Santa Perpètua finalitza la temporada amb un empat a la pista del Bell-lloc

Equip del CH Santa Perpètua

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va empatar diumenge a cinc a la pista del Bell-lloc en el darrer partit de la temporada al grup B de la Segona Catalana.

Òscar va marcar dos gols, Iker altres dos i Víctor un. Els perpetuencs han protagonitzat un gran final de lliga amb nou jornades seguides sense perdre. Finalment, han estat vuitens amb 39 punts.

A la Tercera Catalana, el Santa Perpètua B no va jugar el seu partit contra el Salt, perquè el seu rival no tenia suficients jugadors. El club va aprofitar el darrer partit de la temporada per homenatjar l'equip de la nostra localitat, que ha estat el campió del grup F de la Tercera Catalana.

I el primer equip femení del CH Santa Perpètua va finalitzar diumenge la lliga amb una derrota a Figueres per 3 a 0. El conjunt de la nostra població ha estat vuitè al grup A de la Segona Catalana amb 20 punts, sis victòries, dos empats i dotze derrotes, 49 gols a favor i 75, en contra.

Foto: El conjunt local ha tancat la temporada amb nou jornades seguides sense perdre / L'Informatiu