El CESP defineix el calendari d'activitats de 2024


El Centre Excursionista de Santa Perpètua (CESP) ja té definit el calendari d’activitats del 2024. L’edició número 33 de la Caminada Popular Santa Perpètua-Tibidabo se celebrarà el 24 de març i la novena Marxa de resistència La Mola-Santa Perpètua, el 26 d’octubre amb distàncies de 50 i 36 quilòmetres. El CESP també organitzarà l’1 de juny la segona edició de la Mini nocturna amb motiu de la Festa de l’Esport.


Al llarg de l’any, ha previst diferents excursions, algunes per a esportistes més experimentats i altres per a principiants. Així, es mantenen les minis, que, en aquesta ocasió, es desenvoluparan per Santa Maria de Martorelles, Montserrat, el Montseny, Collserola i la Mola, entre altres espais.


El 27 d’abril es muntarà la festa del soci amb motiu del 40è aniversari del CESP. Els dies 27 i 28 de juny, tindrà lloc una sortida d’alta muntanya a Bachimala. El 4 d’octubre, se celebrarà el primer Cicle de cinema de muntanya al Centre Cívic de la Creueta. Matinals a diferents indrets, barrancs, rapel i rafting són altres de les activitats previstes.


D'altra banda,ja es poden fer les inscripcions per a la Caminada Santa Perpètua-Tibidabo.



Foto: Imatge de la primera edició de la Mini nocturna de Festa de l'Esport / L'Informatiu