Contundent derrota del CH Santa Perpètua a la pista del Torrelavit

Primer equip del CH Santa Perpètua

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va perdre la jornada passada per 9 a 1 a la pista del Torrelavit.

El gol el va fer Javier. Els perpetuencs van ser inferiors a un conjunt que està lluitant per pujar.

El Santa Perpètua està situat a la zona mitjana de la classificació amb 22 punts. El seu proper rival serà el Manresa, que està a la cua.

A la Tercera Catalana, el Santa Perpètua B va guanyar diumenge la Garriga per 7 a 3 amb tres gols de Javier i un d’Eric, Iván, Jordi i Arnau.

El Santa Perpètua B és segon amb 40 punts, a tres del líder, el Salt. Ara, jugarà contra el Roda, que és cinquè amb 27 punts.

I el primer equip femení va perdre diumenge per 4 a 0 amb l’Arenys de Mar. Les perpetuenques són vuitenes amb 17 punts i ara rebran la visita del Sant Feliu, que és el segon classificat.


Foto: El conjunt local està situat a la zona mitjana de la classificació / L'Informatiu