hola

El conjunt juvenil base B del Club Rítmica Santa Perpètua es va proclamar ahir diumenge, a Girona, campió de Catalunya i va aconseguir la classificació per al Campionat d’Espanya Copa base de conjunts, que se celebrarà de l’1 al 4 de maig. Les perpetuenques es van imposar en una competició amb 23 equips participants.

El conjunt local està format per Paula Orta, Sara Mur, Ariadna Caro, Bruna Aixàs i Ivet Rodríguez. Les reserves són Júlia Gómez i Laia Morales.

També va competir el juvenil base C, que es va classificar en 17a posició.


Foto: El juvenil base B va proclamar-se campió de Catalunya

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Laia Molina i Nicolay Altayó (Senshi Dojo) han participat al Campionat d'Espanya
27 Mar 2025 11:15 - RedaccióLaia Molina i Nicolay Altayó (Senshi Dojo) han participat al Campionat d'Espanya

Laia Molina i Nicolay Altayó, de l’Escola de Karate Senshi Dojo de Santa Perpètua, van participar [ ... ]

Esports
Obertes les inscripcions per participar a la XVI Cursa Els 10 de Santa
27 Mar 2025 12:32 - RedaccióObertes les inscripcions per participar a la XVI Cursa Els 10 de Santa

Avui s’ha obert el període d’inscripció per participar en la setzena edició de la Cursa Els 10 [ ... ]

Esports
El Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica
17 Gen 2025 08:26 - RedaccióEl Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica

El Club Rítmica Santa Perpètua organitzarà diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua. [ ... ]

Esports