hola

El Centre Excursionista de Santa Perpètua (CESP) organitzarà diumenge la 34a edició de la Caminada Popular Santa Perpètua-Tibidabo. L’activitat va néixer l’any 1989 i amb el temps ha esdevingut un referent de senderisme i d’esbarjo en el nostre entorn.

La caminada s’iniciarà al Pavelló d’Esports i constarà d’un recorregut de 21,4 km de dificultat mitjana fins arribar al Tibidabo. Un cop allà, uns autocars retornaran als participants al punt de partida.

És el mateix traçat que el de l’any passat, però aquest cop en sentit contrari. Es passarà pel Parc de la Llacuna, La Ferreria, Cementiri de Montcada, Font de Mitja Costa, Turó de Montcada, Mirador de l’Estrella, Forat del Vent, Mirador de Cerdanyola, Turó de Valldaura, Turó de la Magarola i Font Groga.

Foto: Participants a la caminada / CESP

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Ariadna Mingueza, convocada amb la selecció espanyola sub-23
13 febrer 2025 08:51 - RedaccióAriadna Mingueza, convocada amb la selecció espanyola sub-23

Ariadna Mingueza ha estat convocada per disputar dos partits amistosos amb la selecció espanyola sub-23. [ ... ]

Esports
La 34a caminada Santa Perpètua-Tibidabo registra gairebé 400 participants
26 Mar 2025 09:02 - RedaccióLa 34a caminada Santa Perpètua-Tibidabo registra gairebé 400 participants

Gairebé 400 persones van participar diumenge en la 34a Caminada Popular Santa Perpètua-Tibidabo, organitzada [ ... ]

Esports
Derrotes dels dos sèniors del CB Santa Perpètua
16 Des 2024 08:44 - RedaccióDerrotes dels dos sèniors del CB Santa Perpètua

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va perdre dissabte a casa per 50 a 68 amb la Garriga [ ... ]

Esports