hola

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar dissabte per 8 a 2 el Manresa, un rival directe que es presentava a la nostra localitat en ratxa. Erik va fer dos gols; Jordi, dos; Iker, altres dos; i també van marcar Arnau i Óscar.

El Santa Perpètua és tercer amb 38 punts, en zona de promoció d’ascens, a nou del líder, el Mataró, i a sis del segon, el Mollet. El seu proper partit serà a la pista del Claret, que és cinquè amb 32 punts.

Per la seva part, el conjunt de Tercera Catalana va derrotar diumenge el Castellar per 3 a 1 amb dos gols de Jordi i un de Javier. Els perpetuencs són quarts amb 35 punts i ara jugaran contra la Garriga B, que ocupa la desena posició.

I el primer equip femení va perdre diumenge per 5 a 3 a Sant Celoni amb gols d’Anna, Carla i Elisenda. Divendres, jugarà el partit ajornat contra el Manlleu i, diumenge, rebrà la visita del Mataró. Les perpetuenques són novenes amb 29 punts; el Manlleu, segon amb 48; i el Mataró, dotzè amb 15.


Foto: L'equip perpetuenc és tercer, en zona de promoció d'ascens / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Bianca Guirado, subcampiona sub-14 en el Campionat de Catalunya en pista coberta
26 Mar 2025 09:05 - RedaccióBianca Guirado, subcampiona sub-14 en el Campionat de Catalunya en pista coberta

L’atleta perpetuenca Bianca Guirado, del Club Atlètic Mollet, s'ha proclamat subcampiona en la prova [ ... ]

Esports
Noves derrotes dels sèniors masculí i femení del CB Santa Perpètua
13 febrer 2025 08:36 - RedaccióNoves derrotes dels sèniors masculí i femení del CB Santa Perpètua

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va caure dissabte contra les Franqueses B per [ ... ]

Esports
El CB Santa Perpètua dona 762,5 euros per a la investigació del càncer infantil
21 febrer 2025 09:52 - RedaccióEl CB Santa Perpètua dona 762,5 euros per a la investigació del càncer infantil

El Club Bàsquet Santa Perpètua es va sumar el cap de setmana a la campanya contra el càncer infantil [ ... ]

Esports