hola

Álex Rodríguez Pérez ha guanyat el Campionat i la Copa d’Espanya de trial en bicicleta en la categoria infantil (13-14 anys). La Copa d’Espanya va constar de cinc proves, el 16 de març a Cartagena, el 5 de maig a Cambrils, el 12 de maig a Cartagena, el 8 de juny a Estella Lizarra i el 15 de juny a Guadalix de la Sierra. En totes, l’esportista perpetuenc va ser primer.

El Campionat d’Espanya es va disputar el 30 de juny a Cartagena. Rodríguez va ser primer amb 60 punts de diferència respecte al segon.

Gràcies a aquests dos títols, el perpetuenc s’ha classificat per participar en els World Youth Games, que se celebraran els dies 3 i 4 d’agost a Sternenfels (Alemanya). Aquesta competició reuneix pilots de diferents nacionalitats d’entre 9 i 16 anys.


Foto: Àlex Rodríguez en una de les proves / Silvia Pérez

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica
17 Gen 2025 08:26 - RedaccióEl Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica

El Club Rítmica Santa Perpètua organitzarà diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua. [ ... ]

Els primers equips del CB Santa Perpètua inicien l'any amb derrotes davant els líders
15 Gen 2025 11:51 - RedaccióEls primers equips del CB Santa Perpètua inicien l'any amb derrotes davant els líders

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va caure dissabte a casa amb el líder, el Sant [ ... ]

El primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria
15 Gen 2025 08:27 - RedaccióEl primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar dissabte el Martorell per 7 a 1. [ ... ]