hola

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va caure dissabte per 2 a 9 contra el Palafrugell. Els gols locals els van fer Arnau i Víctor.

El Santa Perpètua es manté en antepenúltima posició amb 20 punts, a sis de la permanència. El seu proper rival serà el Tordera, que suma 38 punts.

D’altra banda, el conjunt de Tercera Catalana va guanyar diumenge per 4 a 7 a la pista del Mataró B. Eric va fer tres gols, Iván altres tres i Jordi un. Els de la nostra població són setens i descansaran la propera jornada.

Per la seva part, el primer equip femení del CH Santa Perpètua descansarà el proper cap de setmana. El partit que havia de jugar diumenge contra el Caldes Recam Làser va ser ajornat i es disputarà el 16 de maig.


Foto: El CH Santa Perpètua va perdre contra el Palafrugell / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

La UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder
13 Gen 2025 08:36 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua es manté una jornada més com a líder del grup [ ... ]

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer
10 Gen 2025 08:30 - RedaccióEl primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer

El primer equip masculí de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua comença l’any 2025 com [ ... ]