hola

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua va guanyar dissabte per 1 a 4 al camp del cuer, l'Atlètic del Vallès. Jorge Ortega va fer el primer gol de penal al minut 18. Els locals van empatar poc després. A la mitja hora de joc, Julen va marcar l'1 a 2. Al començament de la segona part, el Santa Perpètua va sentenciar amb gols de Pol i Pau.

Dissabte, els perpetuencs, que són tercers amb 52 punts, rebran la visita del Canovelles, que és setè. D'altra banda, el primer equip femení de la UCF Santa Perpètua va derrotar dissabte l'Olímpic de la Garriga per 4 a 1. Al minut 7, Irene va inaugurar el marcador i, abans del descans, va fer el 2 a 0. A la segona part, Calonge va anotar el 3 a 0 i el 4 a 0. En els darrers instants, va arribar el 4 a 1.

El Santa Perpètua és quart amb 53 punts. El proper cap de setmana, jugarà al camp del San Lorenzo.


Foto: Nova victòria del conjunt local / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Sport Sala suma una important victòria a la pista de l'Escola Pia B de Sabadell
18 Mar 2025 08:35 - RedaccióL'Sport Sala suma una important victòria a la pista de l'Escola Pia B de Sabadell

El sènior A de l’Sport Sala va guanyar diumenge a la pista de l’Escola Pia B de Sabadell per 4 [ ... ]

Esports
Més d'un centenar d'esportistes del Club Patinatge Artístic de Santa Perpètua van participar al 44è festival del club
07 Gen 2025 08:27 - RedaccióMés d'un centenar d'esportistes del Club Patinatge Artístic de Santa Perpètua van participar al 44è festival del club

El Pavelló d’Esports va acollir durant la tarda del 21 de desembre la 44a edició del Festival del [ ... ]

Esports
Laura Vicente guanya una nova Champions League amb el Generali Palau
28 Abr 2025 09:26 - RedaccióLaura Vicente guanya una nova Champions League amb el Generali Palau

Laura Vicente va guanyar ahir amb el seu equip, el Generali Palau, la Champions League Femenina d’hoquei [ ... ]

Esports