hola

Segona derrota seguida del primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua. Els de Marc Carrasco van perdre el cap de setmana per 3 a 1 al camp del Montmeló en el primer partit de la segona volta.

Els perpetuencs van fer el primer gol al minut 18 en una acció de Marc Martínez. Abans del descans, el Montmeló va empatar de penal. Al començament de la segona part, va arribar el 2 a 1. El Montmeló va sentenciar el partit amb un tercer gol al minut 79.

El Santa Perpètua és ara cinquè amb 29 punts, a sis del líder, el Parets B. Dissabte, rebrà la visita del Montornès Norte, que és vuitè amb 26 punts.

Foto: Imatge d'arxiu d'un partit d'aquesta temporada / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

La UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder
13 Gen 2025 08:36 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua es manté una jornada més com a líder del grup [ ... ]

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer
10 Gen 2025 08:30 - RedaccióEl primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer

El primer equip masculí de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua comença l’any 2025 com [ ... ]