hola

 

Tres atletes perpetuencs, Guillem Muñoz, Iván García i David Escribano, es van proclamar diumenge campions de Catalunya de cros per equips en la categoria sub-14. Els tres corren a les files del Club Atlètic Mollet. La competició va tenir lloc a Vic.

Altres dos atletes de la nostra localitat, Pablo Colao i Adrià Rodríguez, van ser subcampions en la categoria sub-20 amb els seus companys del Club Atlètic Mollet i s’han classificat per al Campionat d’Espanya, que se celebrarà a Soria el 19 de novembre.

L’equip sub-18 del Club Atlètic Mollet també es va classificar per al Campionat d’Espanya. El perpetuenc Sergi Colao forma part d’aquest conjunt.


Foto: Els tres atletes perpetuencs formen part del Club Atlètic Mollet

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Aquest dissabte se celebra la novena edició de la Night Trail que organitza Fondistes Fem Força
15 Nov 2024 11:06 - RedaccióAquest dissabte se celebra la novena edició de la Night Trail que organitza Fondistes Fem Força

El Club Esportiu Fondistes Fem Força organitzarà demà dissabte la novena edició de la Night Trail [ ... ]

Esports
Derrotes dels tres equips sèniors del CB Santa Perpètua en l'inici de la temporada
24 Set 2024 12:37 - RedaccióDerrotes dels tres equips sèniors del CB Santa Perpètua en l'inici de la temporada

El sènior masculí A del Club Bàsquet Santa Perpètua va començar la lliga dissabte a Sant Celoni [ ... ]

Esports
L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

Esports