hola

La perpetuenca Rosa Casado es va classificar en tercera posició de la general femenina en la Triatló Half de l'Escala. Casado va ser primera de la categoria Veterana 2. La triatló va estar marcada per la forta tramuntana, el que va fer impossible que es disputés el sector de natació.

Aquesta ha estat la darrera prova per a Rosa Casado abans de participar el 13 de maig a Platja d’Aro en el Campionat d’Espanya de distància Ironman.


Foto: Rosa Casado, al podi / Rosa Casado

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica
17 Gen 2025 08:26 - RedaccióEl Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica

El Club Rítmica Santa Perpètua organitzarà diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua. [ ... ]

Els primers equips del CB Santa Perpètua inicien l'any amb derrotes davant els líders
15 Gen 2025 11:51 - RedaccióEls primers equips del CB Santa Perpètua inicien l'any amb derrotes davant els líders

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va caure dissabte a casa amb el líder, el Sant [ ... ]

El primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria
15 Gen 2025 08:27 - RedaccióEl primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar dissabte el Martorell per 7 a 1. [ ... ]