hola

El Generali Palau, de les germanes Laura i Gisela Vicente, disputarà el proper cap de setmana a Lisboa la Final Four del Campionat d’Europa de clubs. El Generali Palau defensarà el títol aconseguit la temporada passada.
El conjunt de la localitat veïna es va classificar per a la Final Four després de derrotar el Liceo en l’eliminatòria dels quarts de final. El Generali s’enfrontarà en semifinals al Telecable Gijón. L’altra semifinal la jugaran el Vila-sana i el Benfica.

Foto: Les germanes Vicente amb el darrer títol de lliga aconseguit / Laura Vicente

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica
17 Gen 2025 08:26 - RedaccióEl Pavelló acull diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua de gimnàstica rítmica

El Club Rítmica Santa Perpètua organitzarà diumenge el primer Trofeu Nacional Gerosa Santa Perpètua. [ ... ]

Els primers equips del CB Santa Perpètua inicien l'any amb derrotes davant els líders
15 Gen 2025 11:51 - RedaccióEls primers equips del CB Santa Perpètua inicien l'any amb derrotes davant els líders

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va caure dissabte a casa amb el líder, el Sant [ ... ]

El primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria
15 Gen 2025 08:27 - RedaccióEl primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar dissabte el Martorell per 7 a 1. [ ... ]