hola

Nova victòria del primer equip del Club Hoquei Santa Perpètua. Els de Lluís Coll van guanyar diumenge a la pista del cuer, el Shum de Maçanet, per 3 a 4. Els gols els van marcar Dilmé, Joan, Erik i Marc. El conjunt de la nostra localitat ha aconseguit el triomf en tots els partits que ha disputat en aquesta fase de permanència a la Primera Catalana.

El Santa Perpètua, que ja està salvat, és el segon classificat amb 30 punts. El líder és el Roda amb 32 punts. Diumenge, els de la nostra població rebran la visita del Blanes Atlètic, que és penúltim.

Per la seva part, el sènior B va caure el cap de setmana a casa contra el cuer, la Unió Esportiva La Garriga, per 5 a 6. Els perpetuencs són tercers i el proper cap de setmana acabaran la temporada a la pista del Sant Cugat.


Foto: L'equip local ha guanyat tots els partits disputats de la fase de permanència / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria
15 Gen 2025 08:27 - RedaccióEl primer equip masculí del CH Santa Perpètua comença l'any amb victòria

El primer equip masculí del Club Hoquei Santa Perpètua va guanyar dissabte el Martorell per 7 a 1. [ ... ]

L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

La UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder
13 Gen 2025 08:36 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua es manté una jornada més com a líder del grup [ ... ]