hola

Raúl Ternero, esportista de l’Escola de Karate Senshi Dojo de Santa Perpètua, va aconseguir el cap de setmana passat la tercera posició amb la selecció catalana al Campionat d’Espanya sènior per equips. Catalunya va començar la competició, que va tenir lloc a Ourense, amb una victòria sobre Galícia. Després va perdre amb Madrid i, en l'enfrontament pel tercer i quart lloc, va derrotar la Rioja. El guanyador del Campionat d'Espanya va ser Madrid.
Raúl Ternero també va competir de forma individual en el pes de menys de 75 quilos, però va caure en el primer combat. Anteriorment, l’esportista del Senshi Dojo havia estat tercer en el Campionat de Catalunya.

Mercedes Cañoto, màxima responsable de l’Escola de Karate Senshi Dojo, s'ha mostrat molt satisfeta amb la tercera posició aconseguida per Raúl Ternero amb Catalunya.


Foto: Raúl Ternero / Senshi Dojo

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

La UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder
13 Gen 2025 08:36 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua es manté una jornada més com a líder del grup [ ... ]

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer
10 Gen 2025 08:30 - RedaccióEl primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer

El primer equip masculí de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua comença l’any 2025 com [ ... ]