hola

El Llar 56 – Club Bàsquet Santa Perpètua va perdre diumenge per 42 a 71 contra el Sant Andreu el segon partit de la fase de permanència. El primer quart va finalitzar amb un marcador d’11 a 22. Al descans, els visitants dominaven clarament (20-36). A la represa, el Sant Andreu també va ser superior amb parcials de 8 a 14 i 14 a 21.

El conjunt perpetuenc és el cuer del grup amb dues derrotes en dos partits. El proper cap de setmana jugarà a la pista del Begues, que també ha perdut els dos partits.

Per la seva part, el sènior masculí B del CB Santa Perpètua va perdre el cap de setmana per 87 a 44 a Viladecavalls. Els perpetuencs són cuers i ara jugaran a la pista del Kobras B, que és el quart classificat.I el sènior femení no va jugar perquè el seu partit contra l’ASME va ser ajornat. El proper cap de setmana, descansarà.


Foto: El CB Santa Perpètua ha perdut els dos partits jugast en aquesta fase / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

La UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder
13 Gen 2025 08:36 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua es manté una jornada més com a líder del grup [ ... ]

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer
10 Gen 2025 08:30 - RedaccióEl primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer

El primer equip masculí de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua comença l’any 2025 com [ ... ]