hola

 

Un total de 370 persones van participar diumenge en l'edició número 31 de la Caminada Popular Santa Perpètua-Tibidabo que va organitzar el Centre Excursionista de Santa Perpètua (CESP). L'activitat es va desenvolupar sense cap incidència destacada i amb un gran ambient.

Una trentena de voluntaris del CESP van col·laborar per tal que la caminada es pogués fer amb total normalitat. Els participants van estar de sort i no va ploure en tot el recorregut. Aquest any, es va trepitjar el mínim d’asfalt possible.
Tots els participants van rebre una samarreta i van gaudir de diferents productes en els tres punts d'avituallament que hi havia al llarg dels gairebé 20 quilòmetres de recorregut. Marta Alegre, una de les responsables del CESP, s'ha mostrat molt satisfeta d'aquesta edició de la Caminada Popular Santa Perpètua-Tibidabo.


Foto: Aquest any s'ha trepitjat el mínim d'asfalt / CESP

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda
13 Gen 2025 17:15 - RedaccióL'Sport Sala suma una nova derrota a la pista del Racing de Pineda

El sènior A de l’Sport Sala va perdre diumenge el primer partit de l’any a la pista del Racing [ ... ]

La UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder
13 Gen 2025 08:36 - RedaccióLa UCF Santa Perpètua guanya el cuer i es manté líder

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua es manté una jornada més com a líder del grup [ ... ]

El primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer
10 Gen 2025 08:30 - RedaccióEl primer equip masculí de la UCF Santa Perpètua defensa el liderat davant el cuer

El primer equip masculí de la Unificació Club de Futbol Santa Perpètua comença l’any 2025 com [ ... ]