hola

El sènior de l’Sport Sala va perdre la jornada passada per 9 a 2 a la pista del Pou Escorial B. Els de la nostra localitat van començar molt bé el partit. Al minut 11, Aleix va inaugurar el marcador i, poc després, Marc va anotar el 0 a 2. Abans del descans, el Pou Escorial B va fer tres gols.

A la segona part, l’Sport Sala va encaixar sis gols.

Els de Santa Perpètua són sisens amb 13 punts i el proper cap de setmana tornaran a jugar fora. Aniran a la pista del Matadepera, que és el cuer amb només tres punts.


Foto: El conjunt local ocupa la sisena posició després d'aquesta derrota / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Èxit del projecte inclusiu a l’Everest amb dos perpetuencs
20 Nov 2024 08:45 - RedaccióÈxit del projecte inclusiu a l’Everest amb dos perpetuencs

Miguel Ángel Donoso i Pau Vinyals ja han tornat a Santa Perpètua després de participar amb èxit, [ ... ]

Esports
Derrotes dels equips sèniors del CB Santa Perpètua
19 Nov 2024 08:57 - RedaccióDerrotes dels equips sèniors del CB Santa Perpètua

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va perdre diumenge contra l’Ametlla per 67 a [ ... ]

Esports
El sènior A de l'Sport Sala guanya el seu primer partit a la màxima categoria del futbol sala català
29 Oct 2024 09:12 - RedaccióEl sènior A de l'Sport Sala guanya el seu primer partit a la màxima categoria del futbol sala català

El sènior A de l'Sport Sala va guanyar dissabte el Riudellots per 5 a 3 i va aconseguir el seu primer [ ... ]

Esports