hola

L’atleta perpetuenc Marc Tort es va proclamar diumenge campió d’Espanya de cros per equips de la categoria màster 45 amb el Club Atlètic Mollet. La competició es va disputar a Jerez de la Frontera (Cadis).

Era la primera vegada que Tort participava en el Campionat d’Espanya de Cros. Tort havia aconseguit també aquesta temporada el Campionat de Catalunya de cros per equips.

A Jerez, Marc Tort va creuar la línia d’arribada en dotzena posició. El Club Atlètic Mollet va ser primer per equips, seguit de l’Atletismo Albacete i del Vino Toro CRural.

Marc Tort s'ha mostrat molt content amb la primera posició aconseguida.

Tiblet Ràfols, tercera millor marca

D’altra banda, una altra atleta de Santa Perpètua, Tiblet Ràfols, del Club Atlètic Mollet, s’ha classificat amb la tercera millor marca per a la prova de 1.000 metres del Campionat de Catalunya sub-14 de pista coberta que se celebrarà dissabte a Sabadell.


Foto: Tort, segons per l'esquerra, amb la resta de membres del club / Marc Tort

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Els dos sèniors del CB Santa Perpètua perden a casa
24 Gen 2025 08:20 - RedaccióEls dos sèniors del CB Santa Perpètua perden a casa

El sènior masculí del Club Bàsquet Santa Perpètua va perdre dissabte contra el Sant Celoni per 57 [ ... ]

Esports
El CESP va suspendre la Marxa de resistència La Mola-Santa Perpètua a causa de la pluja
30 Oct 2024 14:52 - RedaccióEl CESP va suspendre la Marxa de resistència La Mola-Santa Perpètua a causa de la pluja

A causa de la pluja, el Centre Excursionista de Santa Perpètua es va veure obligat a suspendre la novena [ ... ]

Esports
El Club Patinatge Artístic celebra aquest dissabte el 44è Festival
19 Des 2024 15:20 - RedaccióEl Club Patinatge Artístic celebra aquest dissabte el 44è Festival

El Club Patinatge Artístic Santa Perpètua celebrarà dissabte el seu Festival, que arriba a la 44a [ ... ]

Esports