La marxa La Mola-Santa Perpètua, que organitza el Centre Excursionista de Santa Perpètua (CESP), formarà part l’any que ve del Circuit de caminades de resistència de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC).
Membres d’aquesta entitat van venir a veure la darrera edició d’aquesta sortida i ara han pres la decisió. Així, l’edició de l’any que ve, que serà la sisena, formarà part del circuit oficial de la FEEC. Aquest circuit consta de 22 proves cada temporada.
La marxa La Mola-Santa Perpètua consisteix en un recorregut de 50 quilòmetres. L’any que ve se celebrarà el 10 d’octubre.
D’altra banda, el CESP celebrarà la seva assemblea anual el 14 de desembre a les 19 hores al Centre Cívic El Vapor. Posteriorment, tindrà lloc un sopar per als 77 socis que té actualment l’entitat.
Foto: Imatge d'arxiu / CESP