hola

L’espai de fabricació digital SPMakers organitzarà portes obertes cada dilluns de 10 a 13 hores i de 16.30 a 18.30 hores. L’objectiu és donar a conèixer aquest servei de la Regidoria de Desenvolupament i mostrar les possibilitats que ofereix a estudiants i empresaris, entre d’altres col·lectius.

Les sessions de descoberta del servei es completen, a més, amb uns tallers d’iniciació a la fabricació digital que tenen lloc els dimecres. Per tal de gaudir-ne d’aquestes sessions pràctiques cal concertar cita prèvia. L’espai de fabricació digital SPMMakers també dona la possibilitat de materialitzar una idea o projecte amb assessories personalitzades que permeten fer ús de les instal·lacions i de la maquinària amb personal qualificat.

L’activitat és gratuïta i s’emmarca en el projecte Riera de Caldes 4.0, subvencionat pel Servei públic d’ocupació de Catalunya en el marc del Programa de Projectes Innovadors i experiementals.


Foto: L’espai SPMMakers a l’edifici CREVE de Santa Perpètua / Desenvolupament Local

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Alumnat de sisè de l'Escola Tabor formalitza la seva constitució com a cooperativa  en el marc del projecte CuEmE
25 Nov 2024 12:24 - RedaccióAlumnat de sisè de l'Escola Tabor formalitza la seva constitució com a cooperativa  en el marc del projecte CuEmE

Alumnat de sisè de Primària de l’Escola Tabor ha visitat aquest matí l’Oficina d’atenció a [ ... ]

Economia
Jordi Pérez presideix la nova junta de l'associació d'Els Comerciants
08 Abr 2025 10:08 - RedaccióJordi Pérez presideix la nova junta de l'associació d'Els Comerciants

Jordi Pérez, d'Ati Water, és el nou president de l’associació Els Comerciants de Santa Perpètua [ ... ]

Economia
Les obres de reforma del Mercat Municipal avancen segons les previsions
07 Abr 2025 12:50 - RedaccióLes obres de reforma del Mercat Municipal avancen segons les previsions

Les obres de reforma del Mercat Municipal avancen segons les previsions. Així ho ha explicat la regidora [ ... ]

Economia