hola

El CREVE ha acollit aquest dimecres 30 de setembre la primera de les tres sessions de treball sobre la logística a la Riera de Caldes. Les tres jornades formen part del projecte LOGIS Ocupació 2015-16 de la Riera de Caldes que té per objectiu dissenyar i oferir itineraris de formació adreçats a persones en situació d’atur, ajustats a les demandes del mercat de treball, i aconseguir la inserció laboral de les persones participants en les accions.

Durant aquestes sessions es pretén reflexionar conjuntament amb les empreses del territori sobre el mercat de treball de la logística, les seves tendències de futur i els nous requeriments competencials dels perfils professionals inscrits en les activitats logístiques. A la trobada d'avui han participat representants de Cimalsa, Fundació ICIL, Institut Cerdà, DAS Formació Professional del Transport, Logincat, Escola Europea de Short Sea Shipping (Port de Barcelona), Forklif Elevation, SD Distribuciones, Agco Ibérica, Cisternas Germans Navarro, Grupo Electro Stocks i Funvallès.  

El projecte LOGIS Ocupació 2015-16 de la Riera de Caldes ha estat una de les tres iniciatives del Vallès Occidental subvencionades dins del marc de la convocatòria “Ocupació a la Indústria Local”, que la Diputació de Barcelona impulsa per afavorir la competitivitat de les empreses incloses als sistemes productius locals, enfortir la col·laboració públicoprivada i generar llocs de treball per als col·lectius més impactats per l’atur.  

El projecte és una iniciativa de l’Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda en representació dels municipis de Caldes de Montbui, La Llagosta, Palau-Solità i Plegamans, Polinyà, i Sentmenat, destinada a promoure l’ocupació en el sector de la logística com a motor de creixement de l’activitat econòmica territorial, millorant l’encaix entre les necessitats expressades pel teixit productiu local i la millora competencial de les persones que cerquen feina en aquest àmbit. 

Segons informa la Regidoria de Desenvolupament Local, a la Riera de Caldes es treballa en dues línies estratègiques per al desenvolupament del territori, Suport a la logística avançada i Millora de l’oferta de formació professionalitzadora. El projecte Logis Ocupació pretén consolidar els espais de concertació territorial endegats, així com enfortir del model industrial local a partir de la qualificació i el desenvolupament competencial dels i les aturades del nostre territori, comptant amb la participació activa de les empreses de la Riera de Caldes.


Foto: Assistents a la primera sessió del projecte Logis / L'Informatiu

 

 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Els mercats Municipal i de marxants organitzen  la Gran Panera de Nadal
03 Des 2024 08:45 - RedaccióEls mercats Municipal i de marxants organitzen la Gran Panera de Nadal

El Mercat Municipal i el mercat de marxants setmanal dels dissabtes han preparat La Gran Panera dels [ ... ]

Economia
Jornada municipal sobre comunitats energètiques empresarials el dia 30 de setembre
24 Set 2024 09:57 - RedaccióJornada municipal sobre comunitats energètiques empresarials el dia 30 de setembre

L’Ajuntament de Santa Perpètua organitza el proper 30 de setembre la jornada Comunitats Energètiques [ ... ]

Economia
El SOC atorga una subvenció de 330.000 euros per a noves accions d'ocupació i de formació
15 Gen 2025 13:03 - RedaccióEl SOC atorga una subvenció de 330.000 euros per a noves accions d'ocupació i de formació

Més de 120 persones es podran beneficiar dels nous programes de formació i ocupació que durà a terme [ ... ]

Economia