hola

Avui, 9 de setembre, es presenta al Centre Cívic de Can Folguera un nou col·lectiu de treballadors en atur. La trobada està oberta a tothom, compta amb el suport de l’Associació de Veïns Lorca-Picasso i tindrà lloc a partir de les 18.30 hores. Els impulsors han explicat que van formalitzar el col·lectiu el 10 de juny i demanen a tots els treballadors en atur adherir-s’hi per tenir més força.

Lamenten el nombre de persones aturades del municipi i demanen protecció per a les famílies dels aturats sense ingressos i amb problemes de desnonaments i per talls en els subministraments de llum, aigua i gas. Consideren que “el capital especulador ens ha portat a aquesta crisi generant més atur, precarietat i pobresa”. El col·lectiu també reclama austeritat en els salaris dels polítics del Govern Central, Generalitat i ajuntaments i exigeixen transparència en les contractacions municipals.


Foto: Una paradeta del col·lectiu de treballadors en atur al passeig de la Florida / Cedida

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Desenvolupament Local i Comerç reben 185.000 euros de nous ajuts de la Diputació
30 Maig 2023 13:55 - RedaccióDesenvolupament Local i Comerç reben 185.000 euros de nous ajuts de la Diputació

Les regidories de Desenvolupament Local i Comerç han rebut 185.000 euros de la Diputació de Barcelona [ ... ]

L'Institut Andreu Nin guanya la desena edició de l'ElectroCatFP
29 Maig 2023 10:53 - RedaccióL'Institut Andreu Nin guanya la desena edició de l'ElectroCatFP

L’Institut Andreu Nin d’El Vendrell es va proclamar dissabte 27 de maig guanyador de la desena edició [ ... ]

Nou equips posen a prova dissabte els seus prototips de vehicles elèctrics al Recinte Firal
26 Maig 2023 10:06 - RedaccióNou equips posen a prova dissabte els seus prototips de vehicles elèctrics al Recinte Firal

El Recinte Firal de Santa Perpètua acull aquest dissabte 27 de maig la desena edició de l’ElectroCatFP, [ ... ]