hola

La Regidoria de Desenvolupament Local ha obert la inscripció a cinc noves accions formatives que es duran a terme durant el segon semestre de l'any. Els tallers de l'oferta formativa pròpia de l'Ajuntament són quatre: anglès d'iniciació II, administratiu comercial que es treballarà amb excel, un curs de preparació per obtenir el certificat AcTIC de nivell 1 i un per aprendre a posar a punt el propi ordinador.

El cinquè curs és un d'Anglès per a joves que estiguin inscrits al programa de garantia juvenil. Els cursos estan oberts a tota la població excepte el d'anglès per a joves del programa de garantia juvenil. En aquest cas poden participar persones d'entre 16 i 29 anys, aturades i que no estiguin fent altres formacions. 

Les inscripcions s'han de fer al Centre de Formació Ocupacional, al nou edifici del complex Granja Soldevila. Depenent de la quantitat de persones inscrites s'intentarà fer grups homogenis i si fos necessari es podria fer una selecció entre les persones interessades.


Foto: Les inscripcions es poden formalitzar al Centre de Formació Ocupacional / L'Informatiu

 

 

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

L'aliança pública i privada per crear comunitats energètiques empresarials, a debat a Santa Perpètua
30 Set 2024 14:38 - RedaccióL'aliança pública i privada per crear comunitats energètiques empresarials, a debat a Santa Perpètua

Comunitats Energètiques Empresarials. La força de l’aliança pública i privada. Aquest és el títol [ ... ]

Economia
Dones competents tanca amb la inserció del 50% de les participants
15 Nov 2024 13:18 - RedaccióDones competents tanca amb la inserció del 50% de les participants

La Regidoria de Desenvolupament Local ha tancat la dotzena edició del programa Dones competents, amb [ ... ]

Economia
Els nous trens de Rodalies que fabrica Alstom començaran a circular el proper any
10 Gen 2025 13:45 - RedaccióEls nous trens de Rodalies que fabrica Alstom començaran a circular el proper any

Alstom Santa Perpètua ha presentat avui els nous trens model 452 que li ha encarregat Renfe per als [ ... ]

Economia