hola

La Regidoria de Comerç organitzà un any més l’activitat del Trenet de Nadal, que en aquesta edició amplia horaris, entre d’altres novetats.El Trenet recorrerà els carrers dels principals eixos comercials i la restauració local del municipi amb l’objectiu de dinamitzar el comerç i els serveis i fomentar el consum local en aquestes dates. El preu de cada tiquet és de tres euros, però presentant el val descompte el preu del tiquet és d’un euro. Els vals es podran aconseguir a partir del 10 de desembre a més d’una cinquantena de comerços locals fent una compra mínima de deu euros. El llistat de comerços adherits es pot consultar a staperpetua.cat. El tiquet s’adquireix en el moment de pujar al trenet i només servirà per aquell recorregut. Els menors de tres anys que no ocupin plaça podran viatjar sense tiquet i els menors de dotze anys hauran d’anar acompanyats d’una persona adulta.

La Regidoria de Comerç ha informat que s’ha establert aquest preu públic i s’ha ampliat l’horari per evitar que cap família es quedi, com altres anys, sense pujar a aquesta activitat que ja es tradicional en el marc de la programació de Nadal.

El trenet començarà a funcionar el 20 de desembre de 16.30 h a 20 h. Els dies 21, 22 i 23 de desembre l’horari serà de matí i tarda de 10.30 a 14 i de 16.30 a 20 h. El 24 de desembre serà el darrer dia d’aquesta activitat i l’horari serà de matí, de 10.30 a 14 hores. La parada d’inici i final de recorregut estarà ubicada a la rotonda del Miró. El recorregut serà passeig de la Florida, avinguda de Barcelona, avinguda de Jacint Verdaguer, Rambla, carrer de Genís Sala, avinguda de Barcelona i passeig de la Florida.


Foto: Trenet de Nadal / Josep Cano

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

El SOC atorga una subvenció de 330.000 euros per a noves accions d'ocupació i de formació
15 Gen 2025 13:03 - RedaccióEl SOC atorga una subvenció de 330.000 euros per a noves accions d'ocupació i de formació

Més de 120 persones es podran beneficiar dels nous programes de formació i ocupació que durà a terme [ ... ]

El Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024
13 Gen 2025 11:56 - RedaccióEl Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024

El Club de la Feina va rebre un total de 735 visites durant l’any 2024 per part de 116 persones usuàries, [ ... ]

Dhivers guanya el premi local del Concurs d'Aparadors
13 Gen 2025 08:50 - RedaccióDhivers guanya el premi local del Concurs d'Aparadors

Dhivers Art Floral i Black Imperial Salon són els guanyadors del Concurs d'Aparadors en les categories [ ... ]