hola

El Burinot, de Palau-solità i Plegamans i Oasis Wake Park, de Santa Perpètua, s'han proclamat guanyadors de la segona edició del concurs La Millor Croqueta del Vallès en les categories tradicional i creativa, respectivament. Oasis també va obtenir el premi a la millor croqueta de Santa Perpètua. Aquest certamen formava part de la programació de La Moguda Gastronòmica que ha organitzat per segon any consecutiu la Regidoria de Comerç de l'Ajuntament de Santa Perpètua.

El jurat va tenir complicada l'elecció degut al nivell de les croquetes presentades, un total de vuit propostes.

El jurat d’aquesta edició estava format per Antonio Salguero, copropietari i xef executiu del restaurant Casa Amalia; Àlex Jofre, guanyador de la primera edició del Concurs i propietari de Cresta Rostisseria; Francesc Armengol, professor de l’escola d’hostaleria CETT-UB; Mònica Ramirez, periodista gastronòmica; Marc Serrano, també periodista gastronòmic, i Genís Font, propietari de l'empresa chef para llevar.

Els establiments participants van ser cinc, dues de Santa Perpètua i tres d'altres localitats vallesanes,  Castellar, Terrassa i Palau-solità i Plegamans. El jurat va puntuar el gust, la textura, l'arrebossat/cruixent i la presentació.
L'alcaldessa de Santa Perpètua, Isabel Garcia, va manifestar que "és un orgull veure el parc Central ple de gent amb la celebració del concurs i de la Fira de Comerç" i va destacar que la ciutat té "un comerç amb bon producte i una atenció molt personalitzada".

La regidora de Comerç, Laura Oliver, va destacar el matí dedicat al comerç i la restauració i va afegir que la ciutadania pot "gaudir de la gastronomia durant tot l'any" malgrat hagi finalitzat la Moguda Gastronòmica. L'edil es va mostrar molt contenta pel desenvolupament d'aquest concurs i de la Moguda gastronòmica que va reunir més d'una vintena de resturadors locals. 

El guanyador de la millor croqueta tradicional, Salvador Vieta, del restaurant Burinot, va explicar que la croqueta la va fer amb "molt carinyo i amb la recepta tradicional de les iaies".

Per la seva part, Pol Garcia, guanyador del concurs de croqueta creativa va explicar que la seva proposta era de filet de vaca vella i que a partir de diumenge ja estava disponible al restaurant del parc Central.

Les famílies també van gaudir de diverses activitats durant el certamen. Residu Zero va programar jocs infantils i es va celebrar un taller de fotografia gastronòmica amb regal de participació.

També es van instal·lar foodtrucks que van oferir des de cuina mexicana fins a croquetes gourmet i una oferta de dolços. Es va habilitar un espai de degustació per gaudir de les propostes gastronòmiques. A més, es va sortejar una fregidora d'aire entre els assistents. Entre els centenars de butlletes va sortir la del guanyador del concurs de la millor croqueta creativa que va afirmar que era el seu dia de sort.


Foto: Autoritats, jurat i guanyadors del concurs / L'Informatiu

0
0
0
s2sdefault

Altres notícies

Alstom fabrica els trens per arribar a l'aeroport del Prat
07 Nov 2024 14:58 - RedaccióAlstom fabrica els trens per arribar a l'aeroport del Prat

L’empresa Alstom, amb seu a Santa Perpètua, ha presentat aquesta setmana els nous trens que [ ... ]

Economia
El Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024
13 Gen 2025 11:56 - RedaccióEl Club de la Feina va rebre 735 visites durant l’any 2024

El Club de la Feina va rebre un total de 735 visites durant l’any 2024 per part de 116 persones usuàries, [ ... ]

Economia
Els Comerciants celebren diumenge la Fira de Comerç que recollirà fons per als afectats per la DANA
08 Nov 2024 12:31 - RedaccióEls Comerciants celebren diumenge la Fira de Comerç que recollirà fons per als afectats per la DANA

La Fira de Comerç que organitza l’associació Els Comerciants es celebrarà aquest diumenge 10 de [ ... ]

Economia